Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi“ din Iaşi organizează procesul de recrutare şi selecţie a personalului, pentru angajarea pe posturile înfiinţate în afara organigramei, în scopul implementării activităţilor proiectului/contractului nr. POCU 626/6/13/131181/2020, din cadrul Programului Operational Capital Uman, cu numărul de referință 2014RO05M9OP001, finanţat prin Ministerul Fondurilor Europene – OIPOSDRU Regiunea Nord Est, cu titlul „Inserția absolvenților, prin stagii de pregătire PRACtică moderne și eficiente, din cadrul Universității TEHnice Gheorghe Asachi din Iași, pe piața muncii-PRACTEH”, acronim PRACTEH, considerând următoarele:
1) Angajarea se va face cu contract individual de muncă pe durată determinată, cu timp parţial de lucru şi salarizare din bugetul proiectului, după cum urmează:
Denumirea postului/
Funcția în cadrul proiectului
Perioada de angajareAtribuții și responsabilități
Expert întreprinderi simulate pentru studenții grup țintă de la facultățile IEEIA, MEC și HGIM | 20 luni | Se anexează fișa postului |
Expert întreprinderi simulate pentru studenții grup țintă de la facultățile ICPM și AC | 20 luni | Se anexează fișa postului |
Expert întreprinderi simulate pentru studenții grup țintă de la facultățile ETTI și CI | 20 luni | Se anexează fișa postului |
Expert întreprinderi simulate pentru studenții grup țintă de la facultățile ARH, CI, SIM, și MEC | 20 luni | Se anexează fișa postului |
Expert întreprinderi simulate pentru studenții grup țintă de la facultatea ETTI | 20 luni | Se anexează fișa postului |
Consilier ateliere dezvoltare competențe – 5 posturi | 1 lună | Se anexează fișa postului |
Tutor – 12 posturi | 3 luni | Se anexează fișa postului |
2) Condiţii specifice de participare la concurs corespunzătoare postului:
Nr.crt. | Denumirea postului/
Funcţia în cadrul proiectului |
Condiţii specifice postului |
1 | Expert întreprinderi simulate / 5 posturi | Educația solicitată: studii universitare cu diploma de licență – 3 ani
Experiență solicitată: experiență în activități specifice întreprinderilor simulate în învățământul preuniversitar/ universitar/ profesor / formator / trainer – 1 an Competențe solicitate:
|
2 | Consilier ateliere dezvoltare competențe / 5 posturi | Educația solicitată: studii superioare finalizate diplomă cu licență – 3 ani
Experiența solicitată: Experiență ca expert în proiecte cu fonduri europene (minimum un proiect), specifică poziției ocupate în proiect / profesor/ formator/ tutore/ instructor practică/ evaluator competențe, experiență specifică – 5 ani Competențe solicitate:
|
3 | Tutor / 12 posturi | Educația solicitată: studii universitare finalizate cu diplomă de licență – 3 ani
Experiență solicitată: experiență profesională în activități de formare profesională / profesor elaborare materiale de formare, analize, rapoarte și/sau experiență în domeniul de specialitate – 1 an Competențe solicitate:
|
3) Modalitatea de contestare a deciziei comisiei de selecţie este conformă Procedurii PO.DRU.04.
4) Documente necesare pentru întocmirea dosarului de concurs:
- Cerere de înscriere la concurs – conform model Anexa 1;
- Curriculum Vitae, la care se anexează copii ale documentelor care atestă nivelul studiilor (diplomă de licență, diplomă de master, dacă este cazul și diplomă de doctor; la care se adaugă
- pentru postul de expert întreprinderi simulate: documente care să ateste experiența specifică în întreprinderi simulate (copii contracte de muncă, fișe de post pe proiecte în domeniu etc.), precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului
- pentru postul de consilier ateliere dezvoltare competențe: documente care să ateste experiența specifică în minim un proiect european (copii contracte de muncă, fișe de post pe proiecte în domeniu), precum şi copiile documentelor care atestă competențele specifice ale postului (cursuri specializare în resurse umane / antreprenoriat / dezvoltare personală etc.);
- pentru postul de tutor : documente care să ateste experiența specifică.
- Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea;
- Cazier judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care sa-l facă incompatibil cu postul pentru care candidează (pentru persoanele din afara TUIASI);
- Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau unităţi sanitare abilitate (pentru persoanele din afara TUIASI);
- Extras de cont IBAN (pentru persoanele din afara TUIASI);
- Opis documente dosar.
5) Modalitatea şi termenul de depunere a dosarului candidatului
- Dosarul candidatului va conține documentele menționate mai sus, precum și un opis cu documentele depuse.
- Dosarul se înregistrează la Registratura TUIASI şi se depune, până la data de 15.02.2021, ora 12.00, la sediul Universității Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iași, Bd. Prof. Dimitrie Mangeron nr. 67, corp Rectorat, parter, Prorectorat Relația cu Studenții, camera B-05.
6) Recrutarea şi selecţia se va face de către Comisia de recrutare şi selecţie în baza dosarului depus de candidaţi, conform punctului 8 (lit. e) din Procedura PO.DRU.04, prin parcurgerea următoarelor etape:
- Selecţia dosarelor înscrise la concurs 15.02.2021
- Comunicarea rezultatelor selecţiei de dosare 15.02.2021
- Termen pentru contestaţii 16.02.2021
- Termen pentru soluţionarea contestaţiilor 17.02.2021
- Afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor la dosarele de concurs 17.02.2021
7) Afişarea rezultatelor privind derularea procesului de recrutare şi selecţie a personalului se va face pe site-ul TUIASI şi la avizierul TUIASI – PRS, situat în corp Rectorat, parter, cam. B05, Bd. Prof. Dimitrie Mangeron nr. 67, Iași.