Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi“ din Iaşi organizează procesul de recrutare şi selecţie a personalului, pentru angajarea pe posturile înfiinţate în afara organigramei, în scopul implementării activităţilor proiectului/contractului nr. POCU 626/6/13/131181/2020, din cadrul Programului Operational Capital Uman, cu numărul de referință 2014RO05M9OP001, finanţat prin Ministerul Fondurilor Europene – OIPOSDRU Regiunea Nord Est, cu titlul „Inserția absolvenților, prin stagii de pregătire PRACtică moderne și eficiente, din cadrul Universității TEHnice Gheorghe Asachi din Iași, pe piața muncii-PRACTEH”, acronim PRACTEH, considerând următoarele:
1) Angajarea se va face cu contract individual de muncă pe durată determinată, cu timp parţial de lucru şi salarizare din bugetul proiectului, după cum urmează:
- 17 posturi de tutor – pentru o perioadă de angajare de 3 luni, nivelul brut de salarizare este de 67 lei/oră – fișa postuui;
- 1 post expert stagii de practică – pentru o perioadă de angajare de 5 luni, nivelul brut de salarizare este de 83 lei/oră – fișa postului;
- 5 posturi consilier ateliere dezvoltare competențe – pentru o perioadă de angajare de 1 lună (martie), nivelul brut de salarizare este de 119 lei/oră – fișa postului;
- 5 posturi consilier ateliere dezvoltare competențe – pentru o perioadă de angajare de 1 lună (aprilie), nivelul brut de salarizare este de 119 lei/oră – fișa postului;
2) Condiţii specifice de participare la concurs corespunzătoare postului:
Pentru cele 17 posturi de tutor
- educația solicitată: studii superioare finalizate cu licență – 3 ani
- experiența solicitată: Experiență profesională în activități de formare profesională/profesor elaborare materiale de formare, analize, rapoarte și/sau experiență în domeniul de specialitate – 1 an
- competențe solicitate:
-
- cunoștințe de operare PC (MS Office, Internet);
- cursuri de specializare în resurse umane/antreprenoriat/dezvoltare personală.
Pentru postul de expert stagii de practică
- educația solicitată: studii superioare finalizate cu licență – 3 ani
- experiența solicitată: experiență în activități specifice unor activități de tipul stagii de practică sau experiență ca profesor/asistent/formator– 1 an
- Competențe solicitate:
-
- competențe metodice: gândire strategică, cunoștințe și experiență în lucrul cu oamenii, aptitudine organizatorice, comunicare;
- competențe de specialitate: creare baze de date, aplicații IT.
Pentru cele 5 posturi de consilier ateliere de dezvoltare competențe – luna martie 2022
- educația solicitată: studii superioare finalizate cu licență – 3 ani
- experiența solicitată: experiență ca expert în proiecte du fonduri europene (minim un proiect) specifică poziției ocupate în proiect: profesor/formator/tutore/instructor de practică /evaluator competențe – experiență specifică 5 ani
- Competențe solicitate:
-
- cunoștințe bune de operare PC: MS Office, Internet;
- cursuri de specializare în resurse umane/antreprenoriat/dezvoltare personală.
Pentru cele 5 posturi de consilier ateliere de dezvoltare competențe – luna aprilie 2022
- educația solicitată: studii superioare finalizate cu licență – 3 ani
- experiența solicitată: experiență ca expert în proiecte du fonduri europene (minim un proiect) specifică poziției ocupate în proiect: profesor/formator/tutore/instructor de practică /evaluator competențe – experiență specifică 5 ani
- Competențe solicitate:
-
- cunoștințe bune de operare PC: MS Office, Internet;
- cursuri de specializare în resurse umane/antreprenoriat/dezvoltare personală.
3) Modalitatea de contestare a deciziei comisiei de selecţie este conformă Procedurii PO.DRU.04.
4) Documente necesare pentru întocmirea dosarului de concurs:
- Cerere de înscriere la concurs – conform model Anexa 1;
- Curriculum Vitae în limba română, la care se anexează copii ale documentelor care atestă nivelul studiilor (diplomă de licență, diplomă de master, dacă este cazul și diplomă de doctor) la care se adaugă documente care să ateste experiența specifică (alte diplome, atestate, certificate, participări la proiecte etc.);
- Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea;
- Cazier judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care sa-l facă incompatibil cu postul pentru care candidează (pentru persoanele din afara TUIASI);
- Adeverință de vechime în muncă sau alt document care să ateste vechimea în muncă (contract de muncă, fișă de post)
- Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie sau unităţi sanitare abilitate (pentru persoanele din afara TUIASI);
- Extras de cont IBAN (pentru persoanele din afara TUIASI);
- Opis documente dosar.
5) Modalitatea şi termenul de depunere a dosarului candidatului
- Dosarul candidatului va conține documentele menționate mai sus, precum și un opis cu documentele depuse.
- Dosarul se înregistrează la Registratura TUIASI şi se depune, până la data de 28.01.2022, ora 14.00, la sediul Universității Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iași, Bd. Prof. Dimitrie Mangeron nr. 67, corp Rectorat, parter, Prorectorat Relația cu Studenții, camera B-05.
6) Recrutarea şi selecţia se va face de către Comisia de recrutare şi selecţie în baza dosarului depus de candidaţi, conform punctului 8 (lit. e) din Procedura PO.DRU.04, prin parcurgerea următoarelor etape:
- Selecţia dosarelor înscrise la concurs și comunicarea rezultatelor 28.01.2022, ora 15.00;
- Termen pentru contestaţii 31.01.2022, ora 15.00;
- Afişarea rezultatelor soluţionării contestaţiilor 01.02.2022, ora 15.00;
- Afișarea rezultatelor finale 01.02.2022, ora 16.00.
7) Afişarea rezultatelor privind derularea procesului de recrutare şi selecţie a personalului se va face pe site-ul TUIASI şi la avizierul TUIASI – PRS, situat în corp Rectorat, parter, cam. B05, Bd. Prof. Dimitrie Mangeron nr. 67, Iași.